Customer Relations

Monday, October 17, 2016

Speedy élu Service Client de l’année 2017

Speedy élu Service Client de l’année 2017

Jamais deux sans trois pour Speedy, élu Service Client de l’année 2017 pour la troisième année consécutive !

En faisant de la relation client un pilier de croissance, le champion de l’entretien automobile en France affirme la réussite de sa stratégie Customer Centric.
De la direction au terrain, ce sont tous les collaborateurs qui se mobilisent au quotidien pour enchanter les clients.

Nous sommes fiers d’accompagner Speedy dans la mise en place et le suivi de son dispositif d’écoute de la Voix du Client mais aussi dans l’animation des résultats de satisfaction auprès de ses collaborateurs avec des reporting mensuels, une newsletter dédiée et un podium mensuel pour récompenser les 3 meilleurs centres.

A l’occasion de notre conférence lors du salon Stratégie Clients 2016, nous avons eu l’honneur de recueillir le témoignage de Romain VANCAPPEL, Directeur Relation et Marketing Client chez Speedy.

Did you like this article?

Share it on social networks:

Suggested news

Omnichannel remains the major challenge for customer relations in 2024
Customer Relations

Omnichannel remains the major challenge for customer relations in 2024

In 2024, customer relationship management faces a major challenge: omnichannel customer feedback. While many companies were once content to use just a few channels to assess their customer experience, changing purchasing behavior and the digital transformation of society have forced brands to adapt.

Tuesday, January 23, 2024

How do I deal with an unhappy customer on the phone?
Customer Experience

How do I deal with an unhappy customer on the phone?

Has a customer responded to your satisfaction survey and expressed dissatisfaction? Before this shows up on social networks, you need to call them.

Friday, March 17, 2023

Introduction to customer satisfaction surveys in the banking/insurance sector
Surveys

Introduction to customer satisfaction surveys in the banking/insurance sector

What is the best way to set up a customer satisfaction survey when you are a bank or an insurance company?

Monday, January 30, 2023

Discover all the news

Tech for Retail 2024 à Paris – stand H44

Mardi 26 Novembre 2024
Toute la journée de 9h à 18h30