Past events

Sunday, January 24, 2021

Aréas Assurances' experience : attend the webinar !

Aréas Assurances' experience : attend the webinar !

Inscrivez-vous à notre webinaire du jeudi 28 janvier de 12h00 à 12h45.

Au coeur d’un projet d’amélioration continue de la satisfaction de sa clientèle, Aréas Assurances, travaille depuis 2018 avec SatisFactory afin de mettre en place la meilleure expérience client possible.

Avoir une vision globale de l’évolution de la satisfaction client à différents moments clés stratégiques mais également le détail par agence et par canal de communication : c’est ce qui permet aujourd’hui à Aréas un suivi fin et une réactivité à toute épreuve dans ses prises de décision.

45 minutes pour :

When?

Jeudi 28 janvier de 12h00 à 12h45

How?

Le webinaire est maintenant terminé mais vous pouvez nous demander le cas client associé en envoyant un email à contact@satisfactory.fr 

Did you like this article?

Share it on social networks:

Suggested news

Listening to customers in tourism: adopt good practices
Past events

Listening to customers in tourism: adopt good practices

Want to know how to improve your customer experience and improve your social media ratings? Check out the feedback from our customers.

Wednesday, November 11, 2020

July 23 Webinar: Drive the performance of your customer journey on a daily basis
Past events

July 23 Webinar: Drive the performance of your customer journey on a daily basis

Register for our webinar on July 23 from 12:00 to 12:30. 30 minutes to understand how to manage your customer journey, identify irritants...

Sunday 05 July 2020

June 25 Webinar: Taking stock of customer satisfaction
Past events

June 25 Webinar: Taking stock of customer satisfaction

Register for our webinar on June 25 from 12:00 to 12:30. 30 minutes to understand how to analyze your NPS, CSAT...and find the levers to improve it.

Tuesday, June 02, 2020

Discover all the news