Past events

lundi 22 juin 2015

The benefits of dealing with dissatisfied customers in real time

The benefits of dealing with dissatisfied customers in real time

Savoir traiter l’insatisfaction des clients est un réel défi pour les entreprises.
Oui, mais comment le faire et pour quels bénéfices ?

Retrouvez la présentation de notre atelier “Les bénéfices du traitement des clients insatisfaits en temps réel” réalisé en juin 2015 avec le retour d’expérience de notre invitée :

Diane Priso – Responsable relation clients – BforBank

0_-logo_bforbank_2015_sans_signature.jpg

 

 

 

Les problématiques abordées durant cet atelier :

  1. Sur quels critères intervenir ?
  2. Comment faire face au volume de clients à prendre à charge ?
  3. Comment intervenir ?
  4. Comment intégrer dans le dispositif les clients qui s’expriment sur les réseaux sociaux ?
  5. Quel retour sur investissement attendre d’un dispositif d’alertes clients ?

Le fichier lié à cet atelier n’est plus disponible mais vous pouvons échanger à ce sujet, contactez-nous à contact@satisfactory.fr 

Did you like this article?

Share it on social networks:

Suggested news

Aréas Assurances' experience : attend the webinar !
Past events

Aréas Assurances' experience : attend the webinar !

Attend the webinar about customer satisfaction in the insurance industry through the experience of Aréas Assurances.

Sunday, January 24, 2021

Listening to customers in tourism: adopt good practices
Past events

Listening to customers in tourism: adopt good practices

Want to know how to improve your customer experience and improve your social media ratings? Check out the feedback from our customers.

Wednesday, November 11, 2020

July 23 Webinar: Drive the performance of your customer journey on a daily basis
Past events

July 23 Webinar: Drive the performance of your customer journey on a daily basis

Register for our webinar on July 23 from 12:00 to 12:30. 30 minutes to understand how to manage your customer journey, identify irritants...

Sunday 05 July 2020

Discover all the news